petek, 22. januar 2016

*** 8

 Še ena verzija bele omele. V resnici je videti precej bolj nežno.






Danes nisem prav posebej zgovorna......


8 komentarjev:

  1. Helena, zares lepi sta, zelena mi je itak najlepša in na tej smetana podlagi je v krasni omeli lepo prišla do izraza. Krasno! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepi sta! Všeč mi je, kako si uporabila šablonico in odtis bele omele. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo sta lepi in nežni. Super, da si kombinirala izrez in odtis.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo in zelo nežno izpade tvoje belo omelo. Všeč mi je kombinacija odtisa in izreza. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo in všeč mi je ta dvoplastni tag.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res sta zelo lepi. Ena je doma na moji polički :). Hvala.

    A veš, da sem v lanskem letu do konca poskušala slediti tvojim številkam pri objavah, še meni so v pomoč :). Letos pa si mi ušla, tako pridno si zastavila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. krasna postavitev in super ideja s tagi in štampiljko, zelo lepo osenčena omela.

    OdgovoriIzbriši