četrtek, 25. februar 2016

*** 1

Po dolgem premoru sem spet malce nazaj. Nič še ne ustvarjam, le nekaj stvari, ki so še od lani je še ostalo za kritično oceno vašega očesa. Nadaljujem tam, kjer sem nehala, z novoletnimi seveda.....:)

Barvni fotokarton, različni vzorci washi traku, nekaj bleščečih dodatkov in zmagovita kombinacija za kuvertiranje je tu. 




 





 

7 komentarjev:

  1. Helena, prav zanimive voščilnice. Krasno, da si spet z nami, objem!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo, da si nazaj. Tudi ustvarjanje še pride.
    Krasno si se znašla v washi trakovi, lušne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo, da si spet z nami.
    Všeč so mi tvoje zmagovite kombinacije za kuvertiranje. :-) Zelo domiselno si uporabila washi trakove.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivo si z zvezdo poudarila en del voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si uporabila washi trakove. Voščilnice so zelo lepe. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo, da si spet z nami, le pogumno naprej.
    Meni nikoli ne uspe lepo uporabiti washi trakov, tale tvoja varianta pa se mi zdi svetovna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite so iz zelo lepo si uporabila Washni trak :-))

    OdgovoriIzbriši