sreda, 10. februar 2016

Žalost


Še vedno ne verjamem........ Samo en mesec od zdaj do večnosti. Tako hitro, tako agresivno, tako brezmočno. Strah, žalost in bolečina. Vse je kot v vzporednem svetu; si zraven, spremljaš, doživljaš, a ne dojemaš. 
Za vedno je odšel  moj oče.




(fotografija je simbolična, s spleta) 

16 komentarjev:

  1. Helena, moje iskreno sožalje.

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo Helena, pa ja ne res ...
    Iskreno sožalje!

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskreno sožalje tudi z moje stran...

    OdgovoriIzbriši
  4. Prejmi moje globoko in iskreno sožalje.

    OdgovoriIzbriši
  5. :(( Drži se, draga Helena. Moje sožalje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Helena, moje sožalje. Objemček ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj, Helena - moje sožalje!
    Ni odšel, on je še vedno s teboj - samo v drugi obliki.
    Drži se!!! Objem

    OdgovoriIzbriši