četrtek, 31. marec 2016

*** 10

Še ena zelenka, ki sem jo delala takrat kot prvo. Nisem vedela katera bo naročnici bolj všeč. Odločila se je za prvo, ki je tudi bolj živahna, tale pa je ostala doma. Mene nič ne gane in se mi zdi kar malo preveč pusta. Za poživitev sem dodala malo zlate.






7 komentarjev:

  1. Meni se ne zdi prav nič pusta, je pa mogoče res, da jo poživi zlata. Sem prepričana, da bo nekomu zeeelooo všeč in jo bo vzel z veselje. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. To je že drugič v teh dneh, da vidim, kako znate neverjetno lepo uporabiti zlato barvo. Sama se je kar izogibam, ampak učinek je fantastičen. Meni ni prav nič pusta. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sploh ni pusta. Z dodatkom zlate barve deluje zelo svečano. Rožica pa je čudovita. Pa sploh ni kosmata. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Zlata jo lepo poživi. Mislim, da je čisto dovolj vsega. Samo še napis, pa bo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa je, tako elegantna in zlata ji pristoji.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole zlato jo pa res poživi. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši