sobota, 05. marec 2016

*** 3

Tale je pa res čisto zadnja, novoletna seveda. Saj je že čas, mar ne?
Namesto pentlje sem venčku dodala brke, ker je bila namenjena moškemu. Meni je ideja simpatična, kaj pa vam?

 



6 komentarjev:

  1. Dobro si se znašla, res pride taka hudomušna. Samo moraš pa fino pogledat, da opaziš brke ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. tole si se pa dobro spomnila in fajn te je bilo danes spoznat :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lepa in brki namesto pentljice so super ideja. Vesela sem, da sva se spoznali tudi v živo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno si jo sestavila ... meni je zelo všeč :-))
    Drugače pa, hvala ker si včeraj prišla na srečanje CRAFT-alnice. Čist prekratko je bilo in dobri dve uri sta minili čist prehitro. Super punce in krasne dušice ste, tako da sem še čist navdušena nad včerajšnjim dnem ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna, brke si dobro združila z venčkom. Lepo, da sva se spoznali še v živo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna, brke si dobro združila z venčkom. Lepo, da sva se spoznali še v živo.

    OdgovoriIzbriši