ponedeljek, 07. marec 2016

*** 4

Kmalu bo čisto zares pomlad, jaz pa se že sedaj močno spogledujem s športnimi copati. Jah, pravi tekači tudi pozimi ne mirujejo, ampak jaz nisem  "čisto taprava".  Letošnja zima je bila bolj zabušantska, zato bo toliko bolj treba delat drgniti podplate v mesecih, ki prihajajo. Imam še nekaj neporavnanih računov iz lanskega leta in nekaj novih izzivov. 

Za vzpodbuden začetek sezone; ozadje narejeno z Gelli art ploščo (smrkelj), na vrhu pa embosirana štampiljka ter senčeno z distress blazinico. Po pravici povedano mi ni najbolj všeč zaradi barv, tudi dodatkov je čisto premalo.






Zdaj porečete, da sem en velik narcisoid in sama sebi delam voščilnice. Ni bila narejena zame, ampak za mlado gospodično, ki ne zmore brez športa. Jaz sem jo posvojila samo za navdih in uvod v merjenje korakov čez drn in strn.

P.s.: Se vidi, da sem manjkala na Vladkinem "tečaju" fotografiranja. 

7 komentarjev:

  1. o, eno tako za spodbudo bi tudi jaz rabila za svoj tek. mi je zelo pri srcu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ozadje je krasno in copati spodbudni. Kar na noge z njimi in začet trenirat ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz mislim, da ima tale voščilnica prav vsega dovolj. Ti pa copate na noge in trenirat :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Postavitev je krasna, ozadje še lepše, copati že pripravljeni. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je in ravno prav vsega je na njej :-)) Kulska.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je pa tvoja voščilnica strašansko všeč. Čisto vsega je dovolj. Tudi barvna kombinacija seka. :-) Zvezdice sem pa takoj spoznala. Hvala ti zanje. :-)) Tole smrkelj ploščo moram pa obvezno nagruntati, saj mi je tekstura svetovna.

    OdgovoriIzbriši