ponedeljek, 14. marec 2016

*** 5

Lovim sonce, želim si sonca in pomladi. Zato malo bolj pomladno vzdušje in sončne barve. Porabila sem kar nekaj čisto drobnih ostankov papirčkov, ampak nikar ne mislite, da se v škatlah in škatlicah to kaj pozna. Mislim, da bi jih morala narediti za cel tovornjak, da bi se kaj poznalo.

 

 





 






Ne samo na papirju, tudi zunaj me žene k soncu. Takole je bilo v petek in soboto na poti v Tamar.






V teh koncih je pomlad še daleč stran in prav je tako. Planica in skakalci potrebujejo sneg, čeprav ga je po pravici povedano že preveč in ga morajo odvažati. Ko bo planiški praznik mimo, potem pa naj se začne pomlad.

8 komentarjev:

  1. Občudujem vse, ki znate porabiti ostanke. meni se samo nabirajo in nabirajo.
    Lepo, da si še bila na smučeh in na sončku. Danes tudi pri nas sije, za ju3 je napoved spet druga :(

    OdgovoriIzbriši
  2. madonca jaz pa ostenke mečem stran....no zdaj vidim da jih ne bom, samo se bojim da se bodo tudi meni samo nabirali ;)
    sonček je bil danes tudi pri nas in upam da vreme zdrži še ju3 ker imam en kup letanja in ne bi z marelo strašila
    no kar se pa šprtanja tiče pa ni moje področje...na po TV ne v naravi :P

    OdgovoriIzbriši
  3. No, svetovno tole tvoje koriščennje papirčkov! Čudovite voščilnice, prav res čudoviet!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, ko bi jaz znala tako lepo porabiti ostanke! Svetovno si poštemplala ozadja in jih zelo domiselno, predvsem pa lepo, okrasila. Barve so pa taprave, pomladne. :-) Bravo za tek na smučeh! Krasne fotke.

    OdgovoriIzbriši
  5. kakšne svetovne voščilnice!

    OdgovoriIzbriši
  6. Koliko veselega in pisanega na kupu. In krasen dan na tekaških smučeh.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakšne vesele in razgibane voščilnice si naredila!
    Pa tudi vidva sta videti vesela in razgibana :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Malo v ustvarjalnici, malo na zraku. Odlično ti gre, tako eno in drugo. Lp

    OdgovoriIzbriši