nedelja, 20. marec 2016

*** 7

Zeleno pikasta. Kot postaja zelena narava na prvi pomladanski dan, Naročnica je želela temno zelene pike. Ker pa je to (vsaj meni) zamorjena barva in težka za kombinacijo sem dodala še malo svetlo zelene. Tudi bela podlaga je čisto prav prišla.  Za ozadje sem uporabila samo šablono in Distress blazinice.
Dodala sem še nekaj prozornih pol perlic in belo vejico. V notranjosti sem dodala bel papir, ker je osnova pretemna za pisanje voščila. Evo in zelenka je tu!






Izziv:
City Crafter Challenge blog: Make it Green

11 komentarjev:

  1. Lepo si popestrila temno zeleno barvo. Včasih naročniki nimajo prave predstave glede svojih želja in prav je, da jih malo "usmerimo" oziroma dodamo svoj osebni pečat. Pomladne zelene barve ji prav pristojijo, pikice pa poskrbijo za razgibanost.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita zelenka je in lepo si vnesla tudi malce svoje note (barve). Sem prepričana, da je bila naročnici več kot všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna zelenka je nastala. Dobro ti je uspelo jadrati med željami naročnice in lastnimi idejami. V pravkar rojeno pomlad pa itak zelena barva najbolj paše. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušna pomladna zelenka. Je bilo kar prav, da si dodala malo svetle, tako popestri.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fabulous card!! I love your background! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je ta tvoja zelenka, sploh ker je to moja najljubša barva.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si jo popestrila s svetlimi pikami. Krasna je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. S tako malo barvnega izbora si z odtenki ustvarila čudovito razgibanost in globino. Meni je zeloo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Helena, vse je enkrat prvič in tako je tudi z mojim komentarjem pri tebi:) Pozdravljena:)
    Tvoja "zelenka" je simpatična in ozadje je kot balončki, ki poplesujejo pred vejico. Z malo barvami so ustvarila lepo barvito ozadje. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  10. Helena, tole barvno kombinacijo si moram zapomniti, prav všeč mi je! Krasno ozadje si naredila za lepo in zanimivo vejico.
    Vesela sem, da sem te spoznala, upam, da bo naslednjič priložnost tudi za kakšno debato (mogoče se pa le nalezem tekaškega virusa, hehe).
    Lepo bodi!

    OdgovoriIzbriši
  11. VAU.
    Kako dobra voščilnica samo iz zelene barve! Super ti je uspelo.

    OdgovoriIzbriši