petek, 25. marec 2016

*** 8

Na mojih voščilnicah letos ni ne zajčkov, ne piščancev, nič kar bi vsaj malo dišalo po velikonočnih praznikih. Ker se bo spet več jedlo, kot bi se smelo (si upa kdo zanikat), vam praznike voščim kar z  mini tortico.  Koliko bomo morali rahljati pas, pa odmerite kar sami :):)
Tagec s številko je prav nemarno narejen, zato sem ga kar hitro odstranila. Brez je bilo veliko boljše.

In lepe praznike vam želim!
 



Izziv:
Najlepši par: Galerija meseca marca

11 komentarjev:

  1. Vesele praznike tudi tebi. Luštna voščilnica, obožujem muffine. Res pa je, da bomo preveč jedli, pri nas diši po potici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vesele praznike Helena, sicer pa so tudi muffini dobri:), le da kaj je:)) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesele praznike tudi tebi, Helena.. voščilnica mi je všeč.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav krasna tortica. Prijetne praznike tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštna tortica in hvala za voščilo. Tudi tebi želim lepe in mirne praznike.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa, preprosta in sladka voščilnica :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne, sploh ne zanikam, da se med prazniki vse preveč poje. Do torka ne bom vedela, kaj so šunka in ostale dobrote naredile mojemu pasu, ker imam oblečeno trenirko. :-)) V torek bo pa spet jok in stok. :-))
    Voščilnica mi je zelo všeč. Tagec je prav simpatičen, ozadje pa svetovo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. LEpe praznike ti želim.
    In hvala za tortico.
    Všeč mi je ozadje, ki si ga izdelala. Te lahko vprašam za napotke in uporabljene pripomočje.
    Tudi tagec mi je čisto simpatičen

    OdgovoriIzbriši
  9. O, super ozadje in prav mamljiv kolaček!;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, mogoče pa sem res malo, ampak čisto malo več pojedla :)
    Slasten kolaček.

    OdgovoriIzbriši
  11. Fantastična je...s tistim lepi ozadjem in simpatično tortico. Pa tagec se mi tudi zdi prav super...

    OdgovoriIzbriši