torek, 29. marec 2016

*** 9

Prav zanimiv izziv je tokrat v Craftalnici, ki gre že počasi h koncu. Časopisni papir kot osrednji element voščilnice. Uporabila sem ga kot podlago in ga senčila z Distress blazinicami. Težko najdeš papir, ki je na obeh straneh potiskan s tekstom, saj slike kar butnejo na plano, ko ga malo zmočiš,ampak mi je uspelo najti en primeren kos. 

 


Potem sem vse skupaj toplotno embosirala z belim prahom, pri tem pa uporabila Tinine štampiljke. Dodala sem še rdeče pike , tudi s Tinino šablono in jih na koncu obkrožila z belim gel pisalom. Osnovo sem preluknjala in zavezala belo pentljo na katero sem pritrdila rdeči perlici. Nato sem vse skupaj posadila v suho embosiran leseni okvir in ponovno senčila s Distressi.

Meni je videti čisto novoletna, čeprav to sploh ni bil prvotni namen. Če bi dodala še malo bleščečega pa bi bil res že čisto pravi božični kič. Kaj pravite?




 


Izzivi:
Craftalnica: Časopisni papir
Najlepši par: Izziv meseca marca

17 komentarjev:

  1. Helena, tvoja voščilnica je krasna. Zelo mi je všeč motiv v beli barvi na vintage ozadju. In rdeče pikice dajo tisto pikico na i, ki vse skupaj malo popestri. Zame je zmagovalna kombinacija. : ))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, všeč mi je kako je vse skupaj izpadlo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, tale voščilnica je pa čudovita. Meni prav nič ne deluje novoletno. Kakšna huda kombinacija - bel motiv in časopisni papir, pa še malo rdeče za poživitev. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta je pa "huda", zelo mi je všeč. Krasno si embosirala rože na časopisni papir. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. fantastična je tvoja voščilnica :-)) všeč mi je eko izgled in dobro si uporabila časopisni papir. Bele rožice pridejo lepo do izraza, pentljica pa je pika na i.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne zdi se mi novoletna, lahko bi pa tudi bila, vsekakor je prekrasna, moja najljubša barvna kombinacija. Te Tinine štampiljke, pa so svetovne, krasno si jih uporabila!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi meni ne deluje ravno novoletna, je pa zanimiva z dobro postavitvijo Tininih štampiljk. Rdeče je pa ravno toliko, da je bolj živahno:) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  8. fantastična je, kakšen super efekt!

    OdgovoriIzbriši
  9. Vsake oči imajo svojega malarja. :-) Meni se tvoja voščilnica ne zdi niti malo božična, ampak prav pomladno sveža kljub rjavi osnovi. :-)) Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni je noro dobra in ne vem zakaj bi bila novoletna. Zaradi bele in rdeče? Te rožice pa so tako krasno izpadle na časopisu.

    OdgovoriIzbriši
  11. Wauu, krasna je. Kako lepo si združila časopisno ozadje in Tinine rožice. Tudi jaz jih imam nekje spravljene, bo treba prebrskat škatle.
    Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. Helena, zelo zelo lepa in zanimiva voščilnica,
    lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Fajn si se igrala in naredila fantastično voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  14. Helena...tole je krasno! Od tega kako lepo si uporabila štampiljke, do potiskanega papirja.

    OdgovoriIzbriši
  15. O, kako je lepa. NE morš verjet koliko živahnosti zgolj z belo in natur ter kančkom rdeče. Zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlično si tole skombinirala, krasno ozadje in cela izvedba, hvala, ker ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši