ponedeljek, 04. april 2016

*** 11

Hehehehe, jaz sem še vedno pri velikonočnih zajčkih. Prav luštno so odskakljali od hiše s trebuščki polnimi drobnih čokoladnih pirhov. Še dobro, da niso ostali doma, ker bi pogrizljali svežo, sočno travo. Juhu, pomlad je tu!





Sonja je ravno v svoji zadnji objavi pisala o napakah, ki se nam zgodijo. Če pogledate skupinsko sliko jo gotovo najdete :)




12 komentarjev:

  1. V ustvarjanju ni napak,vse je ena sama inovativnost :o)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj Helena, sem s povečevalom iskala, pa resnično ne vem, kaj ti ni bilo všeč:) Tudi če je kje kakšna napaka je to sigurno zato, ker si tako želela:) Lep pozdrav in naj se dobro počutijo tam, kamor so odskakljali:)Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma kakšne napake, vse je tako, kot mora bit. Meni so ti zajčki super kjut.

    OdgovoriIzbriši
  4. Srčkani zajčki. Jaz res ne opazim nobene "napake" :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Uf, tukaj iskati napako je bila pa težka naloga. :-) Zeleni škatlici sta napačno prepognjeni? Ne napačno, drugače. :-) Sicer se pa strinjam z Anjinim komentarjem. So pa tvoji zajčki super lušni. Lepo si sestavila "obraz". :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Oprosti Helena, ampak res pošteno gledam v skupinsko sliko, pa ne vem o kakšni napaki govoriš. Škatlice so takooo luštne!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, tudi meni ni jasno, kje bi bila napaka :) Le to, da se zelena razlikujeta od rumenih. Ampak meni vse štima :)
    Zelo lepi in ljubki so.

    OdgovoriIzbriši
  8. ja, kako lepe škatlice :-)) Zajčki so zelo posrečeni.

    OdgovoriIzbriši
  9. ja, kako lepe škatlice :-)) Zajčki so zelo posrečeni.

    OdgovoriIzbriši