petek, 08. april 2016

*** 12

Zabavalo me je, ko sem brale vaše komentarje, da z zajčki ni nič narobe. Mislim, da je Sonja prva ugotovila kaj je narobe; pri zelenih sem prepogib naredila prenizko. Rumeni so bolj "pravilni".

Zdaj sem pri drugih živalicah - metuljih. Dve voščilnici v modri in vijola barvi, pomladno prhutajoči. 
















Naslednji teden se tudi jaz pridružim tistim ustvarjalkam blogerkam, ki trenutno bolj skrbijo za svoje zdravje, kot blogerskemu klepetanju. V začetku tedna šibam na operacijo kolena. Komaj čakam, da ta "star material" poštimajo in začnem spet dirkati po hribčkih in dolincah. Odvisno od tega, kje bom med okrevanjem držala nogo, za vratom, pod mizo, nad mizo,......, bo tudi moje ustvarjanje, Srčno upam, da bom lahko kaj brkljala in naredila kakšno malenkost. 

Izzivi:
Najlepši par: galerija meseca aprila

16 komentarjev:

  1. A greš Helena, naj ti torej čimprej mine, naj bo vse super in, da boš polej kot nova! Voščilnice z metuljčki pa oooohhhh!! Čudovite!

    OdgovoriIzbriši
  2. Helena, vse dobro in čimprejšnje okrevanje.
    Ti metulji so pa tako čudoviti, kar slišim prhutanje kril, čeprav je neslišno ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep niz prhutajočih metuljev. Tebi pa želim uspešno prestano operacijo in hitro okrevanje, da te bodo noge uspešno nesle tja, kamor si želiš:) Vse dobro:))) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti metulji so pa res čudoviti in to v obeh barvah. Vse dobro in srečno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšen nežen pridih pomladi.. Čudovito.
    Všeč mi je kombinacija šablon letečih metuljev.
    Dajejo pravo globino voščilnici in toplino.
    Vse dobro in hitro okrevanje!

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč so mi tvoje voščilnice z metulji :-)) Krasno si jih nanizala.
    Tebi pa želim vse dobro in da bo vse štimalo!

    OdgovoriIzbriši
  7. o, kakšen prekrasen niz metuljev, tako zanimivo si jih razporedila.
    uspešno operacijo in še bolj uspešno okrevanje ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoji metuljčki so sanjski. Čudovito si tole skombinirala. Navdušena sem še pa še. :-)
    Vse dobro ti želim na operaciji. Pazi, da ti ne vrežejo napačnega kolena. :-)) Saj veš, kako zelo zdravnike skrbi za nas! Mislim, da je držanje kolena za vratom še vedno najboljša terapija. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovite voščilnice z metulji. Zelo mi je všeč, kako si jih sestavila.
    Uspešno operacijo in hitro okrevanje ti želim. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Kakšni prelepi večplastni metuljčki so tole! Držim pesti, da bo operacija uspešna in da hitro okrevaš! Vso srečo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Tile metulji so pa čista perfekcija. Naravnost vrhunsko.
    Vse dobro ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  12. Metuljčki so čarobni in kombinacija vsega je za čisto desetko. Pa čimprejšnje okrevanje po operaciji želim.

    OdgovoriIzbriši
  13. Operacija je verjetno že za tabo, če ne, pa naj bo uspešna. Pa tudi okrevanje.
    Ti prhutajoči in nežni metulji so zelo lepi in zdi se mi, da jim paše počivanje na tvojih voščilnicah.

    OdgovoriIzbriši
  14. Helena, vse pohvale za tvoje metuljčkaste voščilnice...krasno si jih sestavila. Ker je operacija verjetno že za teboj, ti želim nadvse hitro okrevanje...da se boš res kmalu lahko zapodila med hribčke in dolince.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovito metuljčkaste voščilnice si ustvarila. Pa čimprejšnje okrevanje.

    OdgovoriIzbriši
  16. Joj kolk dobra ideja. Čudoviti frfotajoči metuljčki so nastali. Glede na to, da komentiram z zaostankom upam, da okrevanje dobro napreduje!

    OdgovoriIzbriši