nedelja, 10. april 2016

*** 13

Moja prva knjigica. Ni samo iz papirja, platnice so obložene z blagom (razrezala sem poletne hlače), dodala pa sem tudi papirne in filc dodatke. Zraven pa sodi tudi darilo - prava knjiga.



Rožice sem naredila iz roza in belega filca, Eno od njih sem senčil z Distress blazinico, da je dobila malo roza robov.


 


Notranjost je bolj tako, tako, predvsem sem robove knjige, ko sem jih zlepila, malo preveč stisnila in so ostali malo potlačeni, Kaj naredite, da se vam to ne zgodi. Poleg tega sem želela malo bolj debelo (več gub), a nisem našla nobenega pravega navodila. Ga ima katera?  




Tudi v notranjosti sem dodala rožico in nekaj "modrih misli", ki sem jih malce posenčila s črno barvo za videz starikavega tiska.
  






Pravo knjigo sem zavila v eko papir, dodala roza trak iz filca, ki sem ga povezala z navadno vrvjo. Dodala sem belo filc rožo in na sredino dodala lesen gumbek.






 Izzivi:
Craftalnica: Filc


17 komentarjev:

  1. Čudovito! Super kombinacija vsega!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, uau, super je. Toliko lepega si uporabila za idelavo le-te.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mehko, rožnato lepo. Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna knjigica, sploh filc in blago jo naredita tako nežno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super in lepo si naredila to knjigo in vse lepo povezala v zanimivo in barvito celoto. Jaz knjigico delam po navodilu iz videovodiča, ki ga dobiš pri Marini (Mavelu). Ko sem delala prvo, pa sem največkrat pokukala k Zvonki:) Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. neverjetno lepo in elegantno - a vse to se da takole lepo narediti, pa še iz blaga ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si tole naredila in zelo všeč mi je knjiga vsa v blagu :-)) Krasno izgleda kot celota. Tudi filc si dobro uporabila. Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito si ovila in okrasila platnice knjige. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo narejeno in krasna kombinacija blaga, filca, papirja ... Tudi pravo knjigo si ovila na izviren način.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno, najprej sem mislila, da je ovitek za knjige. Potem pa presenečenje, krasna voščilnica.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako zelo lepo si ustvarjala! Všeč mi je ideja, da si ovila knjigo z blagom. Krasno si okrasila "naslovnico". Tudi prava knjiga je čudovito in zelo domiselno zavita. Pri izdelavi listov sem tudi sama imela težave in mi vsa navodila niso nič pomagala, dokler nisem v živo gledala pod prste prijateljici, kako je zlagala harmonike.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepo si jo oblekla in okrasila in lepe barve si izbrala

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovito darilo. In tale knjigica zavita v blago. Uau. Res mi je všeč. Knjigico tudi jaz delam po navodilu, ki sem ga dobila pri Maveluju (blog)

    OdgovoriIzbriši
  14. Tale knjigica, oblečena v blago, mi je res zelo všeč. In kombinacija z rožami in barvami je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita je, nekaj posebnega. Všeč mi je, da si jo ovila v blago in dodala krasne dodatke.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  16. Ahh, tole se mi je pa takoj v srček vsedlo, hvala, ker deliš tole lepotičko z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  17. O, Helena, kako lepo darilo si naredila!! Čudovito je videt in tvoja knjigica mi je izredno zanimiva in všeč. Ideja z blagom je super!

    OdgovoriIzbriši