petek, 29. april 2016

*** 17


Že kar nekaj časa nisem naredila nobene škatlice, razen velikonočnih zajčkov, zato sem pri tejle prav uživala. Malo je treba kravžljati možgančke pri merah in je prav zabavno. 
Naredila sem jo za eno fejst punco, ki je povila že drugega korenjaka.









V notranjosti se skriva škatlica v katero sem dala nogavičke.








Zadnjo sliko pa pokažem samo zato, da si lahko predstavljate kako je videti, ko je popolnoma odprta, sicer je slika grozna.
V zgornjem delu sem odtisnila rokice in nogice in ju izrezala z okroglo šablono, v spodnjem delu pa sem v krog dodala napis iz Tinine zakladnice.




Izzivi:
Najlepši par: Galerija meseca aprila

12 komentarjev:

  1. Čudovita in super kjut dojenčkasta škatlica. Zelo mi je všeč škatlica za nogavičke, ki se skriva znotraj.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako lušno darilo za malčka.

    OdgovoriIzbriši
  3. joj, kako je luštna in tako simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  4. U, tule si pa po mojem občutku zelo kravžljala možgančke. Težka škatlica, pa takooo luštna!

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, tole pa super izpade. Res lepo zapakirane nogavičke. Čudovita ideja!

    OdgovoriIzbriši
  6. O to je pa zelo zanimiva škatlica. Krasno izpade.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je. Lepo si naredila 3D žirafo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Fajn ideja, kam spraviti drobno darilo. Zelo lepa škatlica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole je pa prav zabavno in nežno ter cart.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super ideja s škatlico. Barve in tale žirafa na prvi strani so mi pa sploh všeč.

    OdgovoriIzbriši
  11. Voščilnica, darilce in čudovit spomin in vse to v tako nežnih modrih odtenkih. Zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  12. Uau, krasna škatlica je nastala! Res fajn ideja za drobna darilca...

    OdgovoriIzbriši