petek, 06. maj 2016

*** 18

Iz ostankov potiskanega papirja z Gelli art ploščo sem naredila  eno moško. Krogci, krogci....








Čas si krajšam tudi takole. Z nogami po dolgem in  knjigo v roki gre lažje :) Grrrrrrr, sem šele na polovici "berglanja", pa imam že vsega poln kufr.




Lep vikend vam želim in naj vas sonce malo poboža!

6 komentarjev:

  1. Zelo luštna moška. Domiselno. Želim ti prijetno branje in ustvarjanje in seveda čim prejšnje okrevanje. Drži se in pazi nase.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vem, da tebi čas teče sedaj malo počasneje, ampak meni se pa zdi, da je prva polovica berglanja hitro minila. :-) Uživaj ob branju. Pozneje ne bo več časa. :-))
    Moška voščilnica pa je krasna. Lepo si pobarvala in sestavila krogce, jaz pa še vedno nisem naštudirala gelli art plošče. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Vedno glej s pozitivne strani: si že na pol ;)
    a tudi to je pozitivno, da se bo berglanje tebi končalo, enim se ne.
    Tako se tolaži.
    Vmes pa preberi še kakšno knjigo in naredi kakšno čestitko.
    (A se nisi nikoli pritoževala, da nimaš časa brat ali ustvarjat? :)
    Lepo bodi, moi

    OdgovoriIzbriši
  4. Pravo moško voščilnico si naredila, z njimi imam jaz vedno problem.
    Le uživaj v branju, meni zanj kronično primanjkuje časa. Pa saj vem, ko lahko, ne bi, ko pa ne moreš, pa bi.
    Tudi tvoje berglanje bo enkrat pri koncu. Drži se.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimiva ideja za voščilnico. Všeč mi je končni rezultat. Naj okrevanje hitro mine.

    OdgovoriIzbriši
  6. Fino si packala in naredila lepo moško voščilnico.
    Verjamem, da imaš že vsega dovolj ... Saj bo!
    Ti pa si le krajšaj čas z zanimivim in dobrim branjem.

    OdgovoriIzbriši