ponedeljek, 16. maj 2016

*** 21

Prehitevam. Preskočila sem objavo št. 20, ker se s tole mavrico že malo mudi. Včasih je potrebno malo improvizacije, da je vse tako kot mora biti.

Mavrične barve so mi porodile tisoč in eno idejo, čeprav se mi je sprva zdelo, da ne bo tako. Ne, nisem naredila toliko voščilnic, samo dve. Tale je prva.

Za izrezke zvezdic sem nalepila barvni papir, bele ostanke zvezdic pa sem nalepila kar tako, na belo osnovo. Če bi bil fotograf boljši, slika ne bi bila presvetljena in bi se te lepo videle, tako pa jih lahko le bolj slutite. Pa kaj,....., če je pa posijalo sonce in je bilo treba hitro škljocat :)






Izzivi:
Ko me inspirira # 48: Mavrica

9 komentarjev:

  1. Odgovori



    1. Mojca BOŽIČ16. maj 2016 09:38
      Lej jo žensko...dokler je padal dež smo jamral, zdaj sonce sije, pa se spet jamra...nikol nam ni prav...Veš kaj, sonce je že vedelo, da mora posijati točno takrat, ko ti škljocaš voščilnico...nič hudega, lepo se vidijo mavrične zvezdice in priznam, da je to dobra ideja.....sonce naj pa kar sije. čao

      Izbriši
  2. Super si z zvezdami pričarala mavrico, se mi zelo dopade. In če fotografijo približam, je lepo videti tudi bele zvezdice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo luštna zvezdnata mavrica. Posrečena ideja in super izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako prikupna mavrica iz zvezdic. Super si se spomnila in izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Na mojem ekranu se tudi bele zvezdice zelo lepo vidijo. :-) Super mavrico si ujela. :-) Voščilnica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  6. V tem oblačnem vremenu si mi z mavričnimi zvezdicami polepšala dan. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč! V bistvu zelo všeč!
    Obvladaš!

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštna ideja. Preprosto barvita!

    OdgovoriIzbriši