torek, 17. maj 2016

*** 22

Že kar dolgo nazaj sem si sama naredila štampiljko, ki je bila skrita tam nekje v zadnjem kotičku predala in sem nanjo že čisto pozabila. Zgolj slučajno sem jo našla in z njo naredila še eno mavrično voščilnico, da se ji malo odkupim :)






Izzivi:
Ko me inspirisa # 48: Mavrica

9 komentarjev:

  1. Krasna je!
    U take doma izdelane stvari imajo še poseben čar.
    Le uporabi jo še kdaj!

    OdgovoriIzbriši
  2. oho, svetovno tole z lastno štampiljko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim, da ti ni zamerila, da si jo zanemarila. Sploh, ker si jo sedaj tako fino uporabila. Krasna mavrica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si jo uporabila in vsa sreča, da si "obrisala prah" z nje ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa je. Tudi sama imam nekje v omari kupček takih, doma narejenih štampiljk, pa se čisto premalokrat spomnim nanje.

    OdgovoriIzbriši
  6. S čudovito voščilnico si se odkupila pozabljeni doma izdelani štampiljki. :-) Tako ideja, kot izvedba sta mi zelo všeč. Da o barvah mavrice sploh ne izgubljam besed. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, lepo da si se ji odkupila in jo odtisnila v veselih mavričnih barvah :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Taki domači pripomočki so najboljši. Voščilnica pa zelo luštna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Helena, kako prikupna je tvoja štampiljka...in voščilnica preprsto čudovita.

    OdgovoriIzbriši