torek, 24. maj 2016

*** 23

Praznovala je soimenjakinja; se strinjate, da je to ena grozno okorna beseda. Se niso mogli naši vrli ustvarjalci besed spomniti kaj bolj prikupnega in uho božajočega? No, pa ni samo to; je tudi ustvarjalka čudovitih voščilnic, blogerka in še veliko bi se našlo. Ker smo vsaj v virtualnem svetu precej na "zvezi", je prav, da se je spomnim tudi ob praznovanju, mar ne?

Ena okrogla, pikasta in pisana. Helena, vse najboljše!





9 komentarjev:

  1. Se strinjam, soimenjakinja je res tako okorna beseda in ne gre tako lepo z jezika ;)
    Lepo da si se spomnila nanjo in ji poslala lušno čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  2. S čudovito voščilnico si pocartala svojo soimenjakinjo. :-) Res gre težko z jezika. :-))) Ampak ime imata pa lepo. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšen vesel, mavrični tag. Te kar poživi. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo všeč so mi barve in vzorci, ki si jih uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga moja Helena. Zaradi imena se mi zdi, da si mi še posebej blizu :)
    Zato sem bila iskreno vesela za tvojo krasno voščilnico. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo ozadje in barve na krasni voščilnici. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je. Metuljčki so mi še posebno všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštno voščilnico si ji naredila :-)) Všeč mi je ozadje na njej.

    OdgovoriIzbriši
  9. Luštno voščilnico si ji naredila :-)) Všeč mi je ozadje na njej.

    OdgovoriIzbriši