ponedeljek, 30. maj 2016

*** 24

Spet sem malo packala s smrkelj ploščo (Gelli art). Po novem jih imajo tudi v spletni trgovinici Ustvarjalni dotik. So manjšega formata, jaz imam nekoliko večjo.

Na osnovo sem dodala kanglice Cottage Cutz, v zgornjo pa dodala šopek cvetlic. Prav želela sem si pisanih barv, saj je tu pomlad; OK skoraj poletje :)




Ozadje je narejeno z akrilnimi barvami. Ko je bilo suho, sem s šablono nanesla lahko strukturno pasto in dodala ciklamne bleščice ter posušila s toplotno pištolo. Potem sem še malo "zalivala" z alkoholnim oranžnim inkom in spet sušila, nato pa še malo štempljala in risala okvir s črnim pisalom.







 


Izzivi:

13 komentarjev:

  1. Oh, kakšno svetovno packanje :) Pravo umetniško terapijo si imela in izzid je krasen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pod nujno rabim en tečaj tiskanja s smrkelj ploščo. :-) Tvoja voščilnica je svetovna! Navdušena sem nad barvami, nad tem, kako si jo okrasila... nad vsem. :-)
    p.s.: tolikokrat sem skrolala gor in dol, da me boli zapestje... :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšno super ozadje in kako lepo si zložila te kanglice. Zelo mi je všeč in hvala, da si se pridružila SC izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sicer mi tole packanje ni čisto jasno, mi je pa rezultat zelo všeč in te male zalivalke so tako strašno simpatične. Super voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Na čudovito ozadje si postavila zalivalke. Voščilnica je zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Ful dobro ozadje, čeprav še vedno ne vem, kako izgleda ta plošča in kako se z njo dela. So pa rezultati ful dobri. In tele pisane kanglice so mi tudi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau, pa si me spet nekaj novega naučila. Voščilnica je prav luštna in kanglice tako kjut.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno si packala in risala in kajvemkajševse. Pa lušne kanglice ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Wow, tole pa je nekaj posebnega. Ne poznam še te plošče, bom malo pokukala:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo si se lotila pomladnega izziva pri SC :-)) Super si nanizala kangljice.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo si se lotila pomladnega izziva pri SC :-)) Super si nanizala kangljice.

    OdgovoriIzbriši
  12. Vau, krasna je! Enkratno ozadje in z zalivalkami super izpade. Res je posebna!

    OdgovoriIzbriši
  13. ooo, Helena, tole je pa nekaj čudovitega! kako lepo ozadje in te barve kanglic, prelepa!

    OdgovoriIzbriši