ponedeljek, 06. junij 2016

*** 25

Gre na bolje, gre na bolje, gre na bolje,...... ampak še vedno ne tako kot bi si želela. Še malo potrpljenja...... Za začetek sem takole zabrisala bergle v kanto :) Ah, ni čisto res; spravila sem jih v klet, saj nikoli ne veš kdaj še prav pridejo.




Počasi lezem v ustaljene tirnice, ampak res počasi, zato ena sončna, suho embosirana in senčena za Distressi. Psssst, porabila ostanke neuspešnih poskusov... :)






9 komentarjev:

  1. Všeč so mi tiste tvoje bergle v kanti:), le glej, da jih ne bo potrebno ponovno uporabiti. V kleti jih pa le imej- za vsak slučaj:) Želim ti, da se kmalu vrneš v stare tirnice - saj tam kjer je volja je tudi uspeh:) Lep pozdravček, Andreja
    p.s.: bi kmalu pozabila - tudi "neuspele poizkuse" si dobro uporabila:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj sem vedela, da niso našle svojega doma v kontejnerju...nikoli se ne ve, kdaj bodo spet krasno pomagalo pri hoji. Želim ti, da nikoli več. Neuspeli poizkusi ...čez 7 let vse prav pride...po moji oceni, je moral minil samo čas, da si končno spoznala, da le niso tako neuspeli in da kaj fejst zgledajo. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem se morala nasmejati tvoji prvi fotografiji, še preden sem začela brati. Dobro si jih fotkala :) Jaz držim pesti, da se tvoja rehabilitacija pohitri in da bo kmalu veliko bolje. Zdaj pa le pogumno brez bergl naprej. Ostanke pa si super porabila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoje bergle čisto dobro izgledajo v kanti ;) Da jih le ne bi več potrebovala. Super poraba ostankov neuspešnih poskusov. Čudovita voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prva slika je dovolj zgovorna :). Lepo. Držim pesti, da bo kmalu vse po starem.
    Voščilnica je zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Naj bo res čimpreje vse dobro ... te že takoj na začetku nagovori krasna fotka :-))
    Tvoja voščilnica pa je zelo lepa in vidim, da imaš "ta lepe" sizzixove rožice .-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Naj bo res čimpreje vse dobro ... te že takoj na začetku nagovori krasna fotka :-))
    Tvoja voščilnica pa je zelo lepa in vidim, da imaš "ta lepe" sizzixove rožice .-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Do danes, ko mi je uspelo prisopihati k tebi, verjetno že plešeš balet. :-)) Prva fotka je taboljša. Si kar predstavljam, da si bergle z veseljem zabrisala v kot. :-))
    Na krasni voščilnici pa si super porabila neuspele poskuse prejšnjih projektov. :-) Super ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Želim ti, da se zdravljenje zaključi lepo počasi do stopnje, ko boš spet lahko normalno športala. Telo rabi svoj čas.. tudi meni to moje dokazuje :) Saj bo.. še za vse bo čas. Še dobro, da te pri ustvarjanju to ne ovira.

    OdgovoriIzbriši