nedelja, 12. junij 2016

*** 26

Nove rezalne šablone in novo ozadje so kot nalašč za tokratni izziv pri Vladki in Tini.

Ozadje sem najprej embosirala in potem pobarvala v akvarelni tehniki. Tudi  rožam sem namenila akvarel, le liste sem samo senčila z distressi. Dodale sem še sekinčke in že je v rokah slavljenke :)











Izzivi:
Ko me inspirira #49: Cvetlični aranžma

10 komentarjev:

  1. Uau, čudovita je. Rožice z listki so prelepe in ozadje je res čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa cvetlična dekoracija in zanimivo ozadje. Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno ozadje si naredila in rože lepo pridejo do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep šopek si izdelala. Ozadje mi je tudi všeč. Krasna voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nadvse simpatična voščilnica. Lepo si skombinirala barve in akvarelni izgled ji pristoji.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo ozadje si krasno dopolnila s cvetjem. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno ozadje si naredila in rože tako lepo pridejo do izraza. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo, kakko je čudovita. Tako zelo lep je tvoj aranžma, barve so pa tudi nekaj krasnega takole skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  9. Taka vesela in čisto poletna je. Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši