torek, 21. junij 2016

*** 27

Sonce je pričelo greti in že se nam cedijo sline po morju.Navdih za čokoladnico sem zato našla v morju, pri Mavrični ribici. saj poznate to slikanico? Meni je zelo ljubka.




Ozadje sem naredila z Gelli art ploščo in akrilnimi barvami ter toplotno embossirala s holografskim prahom, da se vse sveti. Uporabile sem žige koral, zračnih mehurčkov in vodnega rastlinja.




Ribico sem našla v škatli "ni, da ni". Ker je bila čudne temno modre barve sem jo najprej pobarvala z belim Gessom, potem z modro akrilno barvo in še čez mokro barvo potresla z bleščicami. Ko se je barva posušila sem polakirala z lakom za lase, da sem fiksirala bleščice, na koncu pa dodala še oko. Za zračne mehurčke sem uporabila prozorne polperlice.




Danes zaključujem s fizioterapijo, zato gre še vroča od hiše, da se bo z njo sladkala moja fizioterapevtka.




Izzivi:
Craftalnica: Čokoladnica
Najlepši par: Galerija meseca junija

14 komentarjev:

  1. lepe modre barve in zanimive teksture, krasna je. hvala, da si se nam pridružila v craft-alnici.
    upam, da je bila fizioterapija čim uspešnejša!

    OdgovoriIzbriši
  2. To je pa čudovita morska zadeva in koliko enih postopkov, da si prišla do takega rezultata - super. Odlično, da si zaključila s fizioterapijo in upam, da je bila tudi uspešna. Fizioth. bo pa tudi vesela tvoje pozornosti-tako bosta obe zadovoljni. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne delaj mi skomin na morje, ker bo še veliko ribic preplavalo sem in tja do mojega dopusta. :-))) Super lepo si okrasila čokoladnico. Ribica je fantastično "napackana". Čisto po mojem okusu. Morje pa, kot pravo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Svetovna je. Full mi je všeč to podvodno ozadje in riba. Odlično opravljeno delo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je, prava morska. Krasno ozadje in ribica!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšna lepa morska čokoladnica. Ribica je čudovita in zelo mi je všeč, kako si naredila zračne mehurčke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prijazna in fajn spremenjena ribica za tvojo fizioterapevtko. Lepo si se poigrala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo okolje si pričarala ribici. Čudovita čokoladnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovite barve in super 3D efekt ribinih mehurčkov. Barve so pa tako ali tako zakon.

    OdgovoriIzbriši
  10. tele čudovite čokoladnice so tudi na mojem seznamu....hm na 100056 mestu hahaha
    tvoja je čudovita!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo si zavila čokolado in tako bo sedaj še mnogo slajša v tem lepem ovoju. Zelo všeč mi je tvoje "packanje" in pričarala si pravo morsko globino :-)) Ribica je čudovita.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito si zasnovala in izdelala to prelepo čokoladnico, srečna fizioterapevtka, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši
  13. Oooo, tole je pa noro lepo zavita čokoladica. Čisto pravo podmorsko okolje si ustvarila ribici, mislim, da se tudi pri meni v škali "vsesorte" skriva nekaj takšnih, se mi zdi, da so iz mossgume.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  14. Joj, kolk luštna morska čokoladnica. Super si jo izdelala, izgleda kot da je ribica v vodi.

    OdgovoriIzbriši