torek, 05. julij 2016

*** 29

Spet lovim zadnje minute s škatlico, ki jo želijo videti v Craftalnici. Sprva sploh nisem imela ideje, kakšen motiv, za koga,..... zdelo se mi je kar malo odveč. Potem pa je kar naenkrat posvetila žarnica in sem začela zlagati papirčke. Še zdaj ne vem za koga bo in za kakšen namen, ampak meni je na koncu kar všeč.

Motiv je morski. V notranjosti  se skriva morska deklica v školjki bisernici. V notranjost se s treh strani vidi skozi mornarsko lino, ena, zadnja stran pa prikazuje globino morja z meduzo in valovi. Predstavljajte si mornarja, ki skozi lino svoje kajute na dnu morja opazi takšno morsko deklico..... po moje se mu sfuzla :)







 






Poleg papirnatih dodatkov sem uporabila še prave školjke, umetne perlice kot bisere in na podlagi malenkost aranžerske jute.  







 

 



Izzivi:
Craftalnica: Škatlica presenečenja

14 komentarjev:

  1. zelo lepo škatlico presenečenja si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pričarala si pravo morsko pravljico, ne glede na to, da nisi vedela za koga in za kdaj bo, je naravnost čudovita. Hitro boš našla primerno osebo za obdarovanje:) Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Naravnost čudovita kreacija. Čudoviti dodatki in morski motiv, ki je tudi meni zelo ljub.

    OdgovoriIzbriši
  4. Po mojem se mu res lahko sfuzla, posebno če že kakšen mesec ni videl kopnega. :-))) Fantastično škatlico si izdelala. Ideja z okni je vredna vse pohvale. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo in zanimivo škatlico si naredila. Vsak prejemnik jo bo vesel.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimiva škatlica. Prava morska pravljica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vav, kako je čudovita in zelo lepo okrašena. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo kako je fletna tale tvoja škatlica presenečenja :-)) Super ideja glede okroglih okenc in še boljša izvedba. Res prvo morsko presenečenje s skriva v njej.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Oooo Helena, kako je lepa. Toliko čudovitih detajlov in v meni tako ljubi vintage tehniki.
    Hvala, da si se nam priružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. wauuuuu, škatlica je zares čudovita!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  11. kakšna super ideja z okni in krasni dodatki.
    hvala, da si se nam pridružila v craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna je, lepo si jo izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj, kako je lepa. Kar ne morem se je nagledati... Čudovita je!!
    Hvala, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita je in s temi okni je prav posebna. TOP.

    OdgovoriIzbriši