torek, 12. julij 2016

*** 30

Tako kot sem jaz bolj na OF, takšna je tudi voščilnica. Preprosta, papirčkasta in za "počasno" pošto, kot pravi Moi.






Izogibajte se sonca v sredini dneva in ne pozabite na pijačo. Pozdrav iz sence!

8 komentarjev:

  1. Fino si zapolnila izrez. Še rožica in to je to. Nič ji ne manjka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Popolna. Več je manj. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Včasih je prav fajn bit an počasi in danes bo prijetna ohladitev, ki nas bo znova malo spravila k sebi. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidiš, kako malo je potrebno, da nastane nekaj krasnega. Jaz to vedno bolj spoznavam tudi v življenju nasploh ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je zelo všeč tvoja preprosto lepa voščilnica. Ima vse, kar imajo veliki. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. meni se nič ne zdi na OF......prav lepa je

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa voščilnica in vse tako zgleda, da si tudi rožicam privoščila dovolj vode, saj čudovito cvetijo:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čisto poletno lahkotna. Všeč mi je. Uživaj!

    OdgovoriIzbriši