sreda, 14. september 2016

*** 36

Preveč se potepam, vsaj čez vikende, zato je tudi manj objav, saj nimam kaj pokazati. No, zadnjič pa sta nastali kar dve naenkrat, tako, da sem si kar sama čestitala. Takšna ogromna številka je posledica senčenja in embosiranja malo večjega kosa papirja in voila, tu sta.






 Ena na črni in druga na zeleni podlagi. 




Izzivi:
Najlepši par: Galerija meseca septembra

8 komentarjev:

  1. Super za potepanje ;)
    Tudi sama največkrat naredim več stvari hkrati. Sploh če ideje letijo. Lušni sta in vsaka po svoje zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori



    1. Mojca BOŽIČ14. september 2016 09:09

      Ti imaš saj "uržah", da se potepaš, slabše bi bilo, da ne bi nič naredila, samo doma ležala in afne guncala...čeprav tudi to bi včasih prav pasalo za dušo.
      Na črni podlagi pa pri meni vse prodaš...zmagovalna.
      Hi hi hi...prav nič mi ni bilo smešno, ko sem danes videla, da so punce iz Craft-alnice objavile nov izziv....moške...ti hudimana ti, jaz pa vesela 100 na uro, ....ja itak.

      Izbriši
  3. Sem šla malo za nazaj gledat, pa saj si kar ustvarila nekaj zadev in to zelo lepih! Tudi ti dve voščilnici sta mi izredno všeč. A o Gruziji in te zadeve boš tudi kaj povedala in pokazala?

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, helena. Kako zelo sta mi všeč!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo, prelivajoče ozadje. Barve že malce kažejo na jesen, ki prihaja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepe in zanimive soščilnice si ustvarila!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno ozadje, čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši