torek, 27. september 2016

*** 37


 
Ne vem ali je bolj moška ali ženska, Meni je lahko oboje, ampak ker je na črni podlagi in brez cingelcongelnov naj bo moška. Čisto majceno pa ženska, zaradi dveh zelo drobnih rožic. Ker pa v Craftalnici želijo moške je seveda 100 % moška.Pa naj kdo reče drugače če si upa :), misli si lahko pa kar hoče :) :)




Ozadje je en nesimpatičen kos pobarvan s smrkelj ploščo, ki sem ga malce oplemenitila z mixed media tehniko. Dodajala in packala sem popolnoma brez ideje kaj sploh želim, ampak sem delala čisto po trenutnem navdihu in na koncu sem kar zadovoljna. Gradila sem hiške, polagala zidake, sadila rožice.....




Izzivi:
Craftalnica: Moška voščilnica
Najlepši par: Galerija meseca septembra 

11 komentarjev:

  1. Čudovita je, prav posebna in 100% moška, brez cingelcongelnov, dve rožici sta pa dovoljeni, tudi moški radi vzgajajo in negujejo cvetje, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito moško voščilnico si naredila, ki bi z lahkoto bila tudi ženska :-)) Super si jo sestavila in res je nekaj posebnega.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sploh ne upam reči nič drugega, kot to, da je voščilnica čudovita. :-) Itak da sem totalno navdušena nad tvojimi izdelki s smrkel ploščo in mešano tehniko. Prva liga. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je pa tako kul. Tudi jaz bi rada kaj takega znala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna je. Barve skladne, razporeditev elementov na njej, je zelo lepa. Zelo mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito ustvarjanje po navdihu. Kje pa piše, da moški ne marajo rožic?

    OdgovoriIzbriši
  7. Zakaj pa ne bi smerla imet moška voščilnica rožic ?? Krasna je in meni deluje moško, za druge mi je pa vseeno ;).
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. tvoja voščilnica je TOP. Nekaj posebnega...
    Hvala, da si se nam pridružila pri izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. KArkoli si že delala... končni izdelek je VRHUNSKI
    Navdušena!

    OdgovoriIzbriši