petek, 30. september 2016

*** 38

Zadnje čase vse bolj papirčkam, kot pa kaj bolj ustvarjalnega. Enostavno je kreativnost nekje v kotu sobe, tako, da bolj pospravljam in lepim koščke papirja, papirčke in še manjše papirčke  ter poskušam narediti kaj uporabnega in zanimivega. Tule je že ena taka.

 




Za lep jesenski vikend vam poklanjam tale šopek, ki sem ga od prijateljice dobila za RD in je v celoti njeno delo, pa ni cvetličarka. Tudi rože je vzgojila sama. Vaza je ročno delo druge prijateljice in se mi zdi, da prav lepo pašeta skupaj.

Ste me spraševale če bo kaj poročila s potovanja. Bo, bo, ampak ko bo dež in hladno. Zdaj v tem soncu se mi ne da :)

7 komentarjev:

  1. Lepo si vse skupaj sestavila skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si sestavila vse koščke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Helena, prav zanimivo si sestavila tale šopek na voščilnici. Meni so take barve zelo pri srcu.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa in bogata, rahlo vintage, voščilnica.
    Hm, šopka pa ne vidim ...
    Se že veselim tvojih potopisnih utrinkov!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super znaš sestaviti majhne in še manjše papirčke v pravo vintage umetnino. Čudovita je. Šopka pa tudi jaz ne vidim. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav fajn si skombinirala vse te koščke in ostanke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Simpatična.
    Všeč mi je barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši