torek, 04. oktober 2016

*** 39

Je čudno, da v prejšnji objavi niste videle šopka? Ne ni, ker ga sploh nisem dodala. Popravljam napako....






 


Jesen je pisana, barvita in toplih barv, tale voščilnica pa je ena taka bolj kričeča. Ampak ima pa pentljo, tako kot želita Tina in Vladka.




Na zeleno osnovo sem s šablono dodala strukturno pasto v katero sem kanila kapljico Distress inka, posušila z grelno napravo, čez pa prilepila izrezek iz roza kartona in iz belega paus papirja. Na koncu sem dodala še belo pentljo in voila, voščilnica je tu.




Izzivi:
Ko me inspirira #53; Pentlja



9 komentarjev:

  1. Krasen poznopoletni šopek in lušna vazica. :-) V tvoji prejšnji objavi sem se spomnila na cesarjeva nova oblačila... Še dobro, da nisem hvalila šopka. :-)))
    Všeč mi je tokratna voščilnica v "divji" barvni kombinaciji. Prav poživi sivino današnjega dne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sestavljanje koščkov ti gre odlično od rok. Pri barvah na voščilnicah, pa sem vedno za bolj udarne kombinacije :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. In neviden šopek se je pokazal ;)
    Lepo voščilnico si sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  4. No, tako je prav, da nam pokažeš še obljubljeni šopek. Krasen je.
    Uh, koliko dela je bilo v voščilnici. Pridna in zelo je lepa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen šopek in poživljajoča voščilnica. Mi je všeč. Hvala, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Še dobro, da si pri barvah "korajžna" - mi je všeč, sama sem pa bolj previdna:). Prav poživljujoča je v svoji udarnosti. Šopek pa tako ali tako čudovit, narava zna narediti tako, da je všečno. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Helena, tole je pa tako zelo lepa barvna kombinacija. Krasno voščilnico si naredila...Pa najlepša hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu :-).

    OdgovoriIzbriši
  8. Drzna a všečna barvna kombinacija!
    Lepo si naredila.

    OdgovoriIzbriši