sreda, 12. oktober 2016

*** 40

Jesen nas že pošteno drži v svojem objemu, poklanja nam sonce in dež, izmenično nas greje ter poskrbi, da zjutraj že nadenemo (skoraj) zimska oblačila. Jaz se pa še kar potepam; ker poleti z morjem ni bilo nič, sem prejšnje dni lovila veter v jadra okrog Šolte, Hvara in Brača. Imeli smo vse vremenske prilike in ne prilike, manjkal je edino sneg :)
Zato tokrat objavljam eno starejšo, ki mi ni nič kaj všeč, ampak uspelo pa mi je porabiti nekaj papirnatih koščkov, ki se jih nikakor ne sme vreči v smeti :)



 


Za malo živahnosti pa dodajam venček šipka, ki sem ga dobila za rojstni dan. Hahaha, sem ga že narezala, posušila in zdaj čaka na čajčkanje. Če prej ne, v soboto, ko bo menda spet dež.






 




 
 





9 komentarjev:

  1. Ah, te koščke pa bi bilo res škoda zavreči. Lušno si jih sestavila v voščilnico.
    Venček je bajen. Kako čudovito bi se podal na naša vrata ;) Bo treba na sprehod po šipek ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, ker si si privoščila potepanje okoli krasnih otokov.
    Ja, imaš prav. Vse papirčke je potrebno porabiti. Prav simpatična voščilnica.
    Šipkov venček prvič vidim in mislim, da je eden izmed najlepših, ki sem jih kdaj videla.

    OdgovoriIzbriši
  3. Te koščke bi bilo res škoda zavreči. Krasno si jih skombinirala. :-)
    Uf, mora biti posebno doživetje jadrati v "neidealnih" razmerah. Tisti del Jadrana poznam samo s trajekta. :-) Ampak, je sanjski...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sem odsanjala na morje, da sem pozabila napisati, kako zelo mi je všeč šipkov venček. :-)

      Izbriši
  4. Joj kako lep lep vencek! Skoda da ne more trajati dlje, kajne. Voscilnica je pa taprava jesenska in tako lepo si uporabila ostanke. Nekoga bo gotovo razveselila!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšen čudovit venček. Jaz ga verjetno ne bi razrezala :) Voščilnica pa je prav lušno izpadla.

    OdgovoriIzbriši
  6. S temi koščki papirja si odlična. Venček pa je čudovit ... ups je bil :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično si porabila koščke in sestavila lepo voščilnico. Venček iz šipka je pa čudovit. Še nikoli nisem videla toliko šipka na enem mestu. Jaz bi ga s težkim srcem razrezala :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni je pa ta tvoja klop všeč :) Sem jo že v prejšnji objavi opazila. Tudi voščilnica je luštna, venček je škoda dat za čaj, klop je pa uau :)

    OdgovoriIzbriši