sreda, 19. oktober 2016

*** 41

Jesenska z motivom jabolka in v "smoš" tehniki. Nobenih presežkov, hitro narejena in ljubkih barv. Ker je napis iz Najlepšega para, jo lepim tudi v Galerijo. 
Pst, še vedno sem pri porabljanju papirnatih ostankov :))
 





Izzivi:
Najlepši par: Galerija meseca oktobra

10 komentarjev:

  1. Blagor tebi, ker imaš voljo in idejo "pospravljati" ostanke...jaz samo hrčkam. Fejst fajn ti tole ratuje....ti jih bo kmalu zmanjkalo.
    P.S. hvala lepa za voščilnico

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za besedo zmanjkalo prosim pritisni vprašaj!!!! Ejjejej, če je človek prehiter....sorry.

      Izbriši
  2. Hvala za tole lepotičko, ki je čisto in samo moja. :-)) Krasno si porabila ostanke. Jaz pa z ostanki polnim škatle in škatlice...

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je ljubkih barv in ta karo papir zelo paše.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je ta kombinacija z rdečim karo papirjem zelo všeč. In super ti gre z rabo ostankov. Podobno kot pri Mojci se pri meni žal samo kopičijo :(

    OdgovoriIzbriši
  5. OOooh, kako lepo! :)
    Res lepo paše karo papir in jesenski smošing z jabolkom. :)
    Sama še vedno hrčkam vse najmanjše ostanek papirja v vseh možnih škatlicah. Čez sedem let, vse prav pride! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično in koristno uporabljeni ostanki:), LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi pri meni se ostanki lepo kopičijo. Tebi jih uspeva lepo uporabljat. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši