sobota, 22. oktober 2016

*** 42

Ne samo, da spravljam male koščke papirja, tudi lepih stvari ne zavržem. Rožico, ki je na voščilnici sem dobila na srečanju v Rayherju od ene izmed ustvarjalk in naj mi oprosti, kes se niti slučajno ne spomnim od katere. Zdela se mi je tako lepa, da je nisem mogla zavreči, ampak sem jo koristno uporabila. Kaj pravite?



 





6 komentarjev:

  1. Helena, jaz ti pa lahko pomagam:))), imam namreč ravno tako rožico in vem, da je od Lili. Si jo pa odlično uporabila in podlaga iz pikic se ji hudo poda. Lep pozdrav in se vidimo, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno recikliranje. Res super paše podlaga iz pikic in rumen okvir.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pravim: vau! Čudovito si uporabila rožico. Zelo lepo paše na pikasti ozadje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je lepa in vse skupaj je krasna kombinacija barv in seveda rožice...

    OdgovoriIzbriši