petek, 28. oktober 2016

*** 44

Sem že povedala, da sem spet začela malo, ampak res čisto malo s tekom? Za drugo leto imam že take taprave plane, ampak nisem še čisto prepričana če bo šlo. Koleno še ni 100 procentno. No, ja, reče se drugače..... jaz sem zelooooooooooo lena in ne delam vaj za moč in stabilizacijo kolena, tako in toliko kot bi jih absolutno morala za tek. Poznate kakšen recept za prisilo? 

Če že nisem dovolj pridna v migi migi sceni, sem pa malce bolj v čestitkarski. Tole sem naredila za tekaško prijateljico, ki je te dni praznovala rojstni dan.







 Za okus pa še nekaj fotografij stezičenja po karavanških pobočjih.










In potem te še krave čudno gledajo :)






8 komentarjev:

  1. Tudi če si pridna v čestitkanju, ti priporočam, da delaš vaje za koleno, da se izogneš morebitnim novim poškodbam. Bližnjice ni.
    Naj se ti še tu zahvalim za čudovito voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Previdno ... pa saj sama to najbolje veš.
    Huda barvna kombinacija na voščilnici. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Če dobiš recept za migi migi, mi ga prosim pošlji. :-) Fotka krave je taboljša. Ti pa "lagano sportski", da ne boš vlačila beglic iz smetnjaka. :-)
    Fantastično voščilnico si izdelala za prijateljico. Ozadje je svetovno. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Napotkov za "kako se paziti" si že nekaj dobila:), jaz te bom pustila pri miru:). Voščilnica za prijatekjico je zanimiva in lepa. Po naših koncih si pa tudi očitno uživala. Kje v Karavankah si pa to bila? Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, tudi jaz bi potrebovala recept proti gibalni lenobi :) Lepo, da si zopet začela. Previdno, počasi ...
    Voščilnica za prijateljico pa je zelo lepa. Res zanimivo ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz se priporočam za recept :). Krasna voščilnica! In draga Helena, iz srca hvala za tako lepo presenečenje, za tvojo prelepo voščilnico ob rojstnem dnevu, res mi je polepšala dan, za kar se ti zahvaljujem. Topel pozdrav, Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  7. voščilnica je fantastična, si pa tudi super tekaško pridna!

    OdgovoriIzbriši
  8. Glede vaj ti težko kaj pomagam. Sem tudi sama bolj slaba s tem. Je pa tvoja tekaška voščilnica super. Odlično ozadje si naredila in zelo mi je všeč kombinacija modre in oranžne.

    OdgovoriIzbriši