ponedeljek, 07. november 2016

*** 45

Še ena iz ostankov. Naj malo popestri ta turoben dan.





Največji krog je narejen takole:  na papir sem  s pomočjo šablone nanesla embossing pasto, ki sem ji še prej dodala akrilno barvo. Ko se je zadeva posušila, sem izrezala krog. Preprosto, a ne?




Za ostale kroge sem uporabila papir, ki sem ga prej premazala z akrilno barvo (isti odtenek), ko se je posušil sem izrezala kroge. Še bolj preprosto. :)




7 komentarjev:

  1. Kako maš pa ti lušne ostanke ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav simpatična je in zelo energijska.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno izdelani in sestavljeni krogi. Res je polna energije. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pašejo barve v sivi dan. Ti krogi lepo izpadejo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Preprosta, ampak dela je bilo pa kar nekaj :) Zelo lepa za bolj sive in temačne dneve.

    OdgovoriIzbriši
  6. Povsem preprosto, samo ideja mora prit:) - barva pa poživljujoča. LP Andreja

    OdgovoriIzbriši