sreda, 09. november 2016

*** 46 in gostja v Craftalnici

Tokratni izziv v Craftalnici se glasi - ČIMPREJ SE POZDRAVI. Izdelek (voščilnica, tagec, darilna vrečka,......) naj vsebuje tudi napis, s katerim nekomu zaželimo čim prejšnje okrevanje.

No, tole slednje, je meni delalo kar nekaj težav. Če ste opazile nimam prav rada napisov na voščilnicah in posledica tega je, da imam doma tudi zelo malo takšnih štampiljk. Eno malenkost sem pa kljub temu našla :)
Še malce huje je bilo z motivom, potem pa sem se odločila za čajnik, ki sem ga uporabila prvič, čeprav je že nekaj časa doma v škatli.




Ozadje je narejeno z Gelli art ploščo in akrilnimi barvami, 3D mat gelom in bleščicami. Papir za čajnik sem pred izrezovanjem okrasila  s pikami s pomočjo šablone in  3D gela posula z bleščicami. 

Slikana je ponoči in ni pravih barv, tale je videti še najbolj pristna.








 Čajnik sem malo izbočila, tako, da je dobil bolj 3D efekt.





12 komentarjev:

  1. Dobro si rešila težavo z napisom. Voščilnica je krasna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za gostjo. Fino se vidijo vsi 3D efekti, lepo si jih naredila in super si se znašla z napisom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za gostjo v Craft-alnici! Vrhunsko si se lotila izziva in se super znašla tako z napisom, kot s čajnikom. :-) Ozadje pa je prva liga.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je všeč, tako idejno kot sama izdelava in čestitke za gostjo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo mi je všeč ozadje in čajnik je odličen motiv za tovrstno voščilnico. Odlično si opravila z izzivom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je super, prav za te dni, ko neke virozice letajo po zraku. Tvoj čajček v lepem čajniku in na čudoviti podlagi pa kar kliče k zdravljenju in crkljanju. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ozadje, pravo umetniško delo. No, vidiš, čajnik je le prišel na vrsto. Voščilnica polna zdravja :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Helena, krasno voščilnico si naredila. Ozadje in izbira motiva sta res super.

    OdgovoriIzbriši
  9. Helena, hvala ker si naša tokratna gostja. Tvoj krasen čajnik si umestila na odlično ozadje, zelo lepo si ga ustvarila. Lepo te pozdravljam, T.

    OdgovoriIzbriši
  10. Helena, zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Predvsem pa so mi vedno všeč tvoja unikatna in bogata ozadja. Tudi tokrat je čudovito. Hvala, ker si naša gostja!

    OdgovoriIzbriši
  11. A veš kako sem vesela, da smo te potegnili malo iz tvojih tirnic. Pa še čajnik si končno uporabila. Super ti je tole uspelo, nikjer se ne pozna, da si imela malo težavic.

    OdgovoriIzbriši