torek, 15. november 2016

*** 48

Ta še ni bila objavljena, čeprav je bila narejena že kar nekaj časa nazaj. Mogoče je pa zdaj pravi trenutek, ko je ravno ta "zanimiva" luna pa to :)

 


Če hočeš videti luno in zvezde, jih moraš gledati skozi očala. Takšna tavelika:) 




Psssssst....ozadje narejeno z Gelli art ploščo. In včeraj sem spet malo pacala z njo, kmalu pokažem kaj sem napackala:)



11 komentarjev:

  1. Zanimiva tale, z očali in vesoljem :) V oči mi je padel čudovit izrez, mi lahko zaupaš, katera šablonca je to? Krasno je videti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno ti gre to pacanje ozadij z geli ploščo. Lušna postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično packanje in dober končni izdelek:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo zanimiva voščilnica! Čakam, kaj si spet pripravila!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Pol pa super, da sem si nabavila malo večja očala. Ravno pravi čas :))) Super je in ozadje znova zažge.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala bogu, da je že mimo. Veš kaj, tale luna me tako trka, da upam, da je tvoja na papirju bolj prijazna do nas malo starejših, ki smo dovzetni na tega hudiča na nebu. Večja očala....ma ja....še to....potem bom videla pa še večjo in mi bo delala še večji problem...

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ozadje in zelo lepa voščilnica. Moji "špegli" imajo zelo podobno obliko. :-) Tole z geli art ploščo mi boš malo podrobneje obazložila nasledno soboto. :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepa in zanimivo sestavljena voščilnica :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Vidiš, kako lepo vse sovpada s to krasno voščilnico. Samo malo je potrebno počakati :) Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala za namig - sem si nadela ta velika očala in svet je čisto drugačen :-))) Super izvedba! Vesela sem, da sem našla tvojo stran, Majda

    OdgovoriIzbriši