petek, 18. november 2016

*** 49

Zunaj pada dež, vremenkoti pa napovedujejo še več vode. In ker me tale spominja na vodo oz. morje, naj bo.




Ostanki ozadij z Gelli art ploščo sestavljeni v celoto, ki sem jim dodala enega živahnega raka ter školjko narejeno s šablono in strukturno pasto zmešano z rjavim prahom. Še nekaj zavozlane vrvice in je končana. Voščilnico je prejel simpatičen potapljaški par.  










6 komentarjev:

  1. Kar dosti vode napovedujejo. Tvoja pa je taka morska s tem rakcem in školjko.

    OdgovoriIzbriši
  2. imaš prav......celo noč se mi je pred očimi vrtela slike naše zadnje poplave v kleti, tako da me bo tale tvoja objava malo pomirila in bom mislila na morje in sonca
    zelo lepa voščilnica!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo simpatično je izpadlo. Mogoče za kakšnega raka po horoskopu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno si sestavila ostanke. Zelo lepa pozornost za potapljaški par. :-) Všeč mi je, kako si pritrdila vrvico. Super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav zanimivo si se poigrala z vsemi temi pravokotniki in kvadrati in nastala je razgibana in lepa morska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je, nekaj posebnega! Všeč mi je kako si vrvico s klamficami spela.

    OdgovoriIzbriši