ponedeljek, 21. november 2016

*** 50

Zunaj so tako visoke temperature, da lahko počnemo še marsikaj, ne da bi nas zeblo. Tudi na kolo se lahko zavihtimo, če se le dovolj oblečemo. Pa naj bo....






Kvadratki so narejeni s Tinino šablono, ravno tako napis Čestitke, zato jo lepim v galerijo meseca novembra.

Izziv:


8 komentarjev:

  1. O je luštna, všeč mi je postavitev in izbrane barve!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako super ozadje si pripravila za to starinsko kolo in seveda barve, ki dajo pridih daljne preteklosti - super je:). LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Fino si skombinirala potiskan papir in kolo ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super zgleda. Lepo si kombinirala kolo in potiskano ozadje. Všeč mi je tudi postavitev. Vse mi je všeč. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Trenutno je res tako toplo, da se lahko še z veseljem vozimo s kolesom naokoli. Čeprav jaz sem se vozila tudi že pri -15, ko še nisem imela avta :) Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. o, je tole fajn postavljeno in lepih barv.
    ja, tudi jaz poznam kolo, zadnje čase pa predvsem skiro, tudi pri nizkih temperaturah.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ko bi le ostalo tako vreme še nekaj časa. Voščilnica je zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši