sreda, 23. november 2016

*** 51

Izziv Craftalnice z nazivom Nova podoba, vsaj zame ni bil od muh. Doma imam kar nekaj lesenih izdelkov s katerimi ne vem kam bi, a jih je škoda zavreči in se vse skupaj zlije pod imenovalec "hrčkanje". Ogledovala sem kar tri "primerke" in se odločila za tegale.




Lesena škatlica v kateri so bili leseni okraski za dekoracijo. Iz nje sem naredila shadow box, kako mi je uspelo, pa presodite sami.




Sem brskala po škatlah in iskala, kaj vse bi lahko prilepila. Saj ne boste verjeli kaj vse se najde. Še najbolj fajn pa je, ko si tega vesel kot mali otrok, se potrepljaš po rami in rečeš, kako je super, da si hrček :) 














Če vas mika preobrazba lesa, vas vabim, da se nam pridružite na 174. izzivu v Craftalnici z nazivom Nova podoba. Ne spreglejte, da je treba leseni predmet slikati prej preden ga napadete v vsej svoji ustvarjalni vnemi in seveda na koncu, ko izdelek zažari v čudoviti preobleki. 



13 komentarjev:

  1. aha, ravno pravi čas sem videla tvojo objavo - nekaj podobnega sem ravno nameravala dati hčerki, ki obožuje vse mogoče predale in predalčke, zdaj ga grem pa kar iskat ... sicer na koncu ne bo tako lepo in prisrčno kot tvoje, ampak upam, da se vsaj lotim tega ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, ful mi je všeč! Sama mam eno podobno, če ne celo enako škatlico doma in ne vem kaj bi z njo. Tako, da je tole super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita preobrazba.
    To hrčkanje pa mi je nekam znano. Aja, tudi jaz imam to "bolezen" ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito si preobrazila škatlo, zelo mi j všeč tudi to, da je iz reciklaže. Krasna ideja in izvedba.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Simpatičen izdelek, seveda zahvaljujoč tvojemu hrčkanju:)- včasih se pa le splača, ali ne? Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepa končna podoba škatlice! In prav nasmejal me je tvoj simpatičen zapis! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Helena, meni pa je tvoja preobrazba škatlice tako zelo všeč, da že lep čas skrolam gor in dol in se čudim vsem nahrčkanim drobnarijam, ki si jih zalepila na poličke. Čudovito! :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Helena, prekrasna škatlica in polna drobnih presenečenj. Še sreča za ta izziv, da ti je uspelo spraviti v "promet" nekaj nahrčkanih stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlično ti je uspelo, meni je tvoja predelava zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. aaa noro, kako lepo si obdelala škatlo. Hmhmh ja tudi pri meni je kar nekaj škatel in škatlic, i čakajo na preobrazbo :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito ti je uspelo - hrčkanje se v tem primeru obrestuje :-) Zelo mi je všeč, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. Super ideja, zelo lepa predelava! Pa tvoja simpatična objava, sem se res nasmejala :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Helena, tvoja lesena škatlica je čudovita. Dodala si ji polno zanimivih stvari. Lp

    OdgovoriIzbriši