ponedeljek, 28. november 2016

*** 53

Zdaj je pa že čas za kakšno jesensko, mar ne? 








O sobotnem srečanju je bilo na številnih koncih že vse napisano, zato z moje strani vsem in vsaki posebej samo še hvala za čudovito energijo od katere se je kar iskrilo. Posebna zahvala velja organizatoricama srečanja, finančnici in seveda avtorskemu paru, ki nas je razvnel s prekrasno knjigo. Super ste. 

Izzivi:

12 komentarjev:

  1. Tvoja "poslovilna" jesenska pa tudi (se nanaša na tvoj zadnji stavek:), mislim, da boš sedaj delala nekaj časa samo zimske:))). Pozdravček tudi za tvoj prispevek čudovite energije, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, bo že čas :) Topla je in krasno sestavljena.
    Glede sobotne energije, pa verjamem :)

    OdgovoriIzbriši
  3. tale je pa superca, krasnih barv - jaz se še tudi nisem poslovila od jesenskih, so mi tako ljube ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa jesenska in veseli me, da sva se spet srečali.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je. In super je brati po blogih, da ste vse imele lepo na našem srečanju. Hvala še enkrat za dobro družbo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna jesenska voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Po mojem je tudi že čas za jesensko voščilnico. :-) Zelo lepo si jo sestavila. Barve so itak top! Hvala za predstavitev smrkelj plošče. :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za pohvale o knjigi in vesela sem, da sva se znova videli :) Lepo si ujela jesenske barve na voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. A bejš no, a jesenske bi ti delala.... Zelo lepa, nimam pripomb ampak nekaj me pa le zanima: Kdaj boš pa začela z novoletnimi????...mogoče drugo leto marca????? Ne se razburjat!!!! Samo vprašam...zelo ponižno vprašam:-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, ne me kregat... :) Situacija se že počasi izboljšuje. kakor ti prehitevaš, tako jaz zamujam, ampak v letu 2015 pa nisem :):)

      Izbriši
  10. Zakaj pa ne jesenska, naj prinese še malo sonca, barv in predvsem sončne toplote.

    OdgovoriIzbriši