sreda, 30. november 2016

Srce za Ano






V ponedeljek sem si ogledala predpremiero dokumentarnega filma z naslovom Srce za Ano, gre pa nekako takole. V filmu sta prikazana dva lika, športnik in Ana, ki vsak na svoj način v življenju prestopata meje nemogočega. Prvi iz potrebe po gibanju in občutku pomagati ljudem, drugi iz nuje in potrebe po čim bolj kakovostnem in normalnem življenju.
Verjetno ste že slišali za društvo Never give up, katerega moto je pomagati tistim, ki pomoč potrebujejo. 100 % izkupiček različnih akcij gre v dobrodelne namene oz. tistemu za katerega je nek projekt organiziran. Tako je Matej Markovič športnik z dušo in telesom, ki je tudi gonilna sila tega društva, v lanskem letu opravil neverjeten podvig. V enem "šusu" je preplaval 30 km na morju, zatem prekolesaril 900 km po Sloveniji in nazadnje odtekel še 250 km v obliki srca po osrednjem delu države. S tem podvigom, ki ga je mimogrede uspešno izpeljal, je zbiral sredstva za pomoč bolnikom z boleznijo kakršno ima Ana.
Ana je danes sedemnajstletno dekle, ki ima redko, vendar najtežjo obliko genske kožne bolezni. Z njo se je že rodila, v filmu pa  nam pove in pokaže kako z njo živi. Ne samo, da je Ana izredno prikupno in optimistično dekle, poleg tega tudi odlično riše. Več vam ne povem, ker si morate film, ko bo na ogled, sami pogledati.

Na vsej poti je Mateja spremljala spremljevalna ekipa Never give upa, ki je skrbela za prevoz, prehrano, počitek, fizioterapijo, spremljanje projekta v živo ipd. ter seveda posamezniki, ki so z njim za spodbudo plavali, kolesarili in tekli. Skoraj bi me kap, ko sem na platnu zagledala sebe, moža in znance, ko smo tekli skupaj z njim po naših krajih. Če bi podeljevali Oskarja za največjo r..t, bi ga prav gotovo dobila. Konec heca.

Ob prvi priložnosti si oglejte film in bodite dobrodelni in srčni kjer je le možnost. Četudi le majčkeno, lahko to nekomu pomeni zelo, zelo veliko.

5 komentarjev:

  1. Draga Helena, hvala tudi za tvoj zapis in namig, da si film ogledamo. Vem, da je prežet s čustvi, požrtvovalnostjo, srčnostjo in dobrodelnostjo in si ga bom ogledala, če bo le prilika. Pa še tebe bom videla:)). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Si me pa nasmejala z Oskarjem in tvojo r... :) Hvala za ta namig. Verjamem, da je zelo vredno ogleda in da ti da marsikaj mislit.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, lepo, ker ste ga s tekom spodbujali. Glede tistega o Oskarjem, pa si tudi mene nasmejala.
    Hvala za namig za film. Upam, da bo viden še kje drugje ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Pojma nimaš, kaj je velika r**. :-)) Niti v nominacijo za Oskarja ne prideš.
    Krasen zapis si pripravila. Lep občutek je, ko nekomu pomagaš. Pa četudi z minimalnim prispevkom. Jaz sem izbrala dva projekta, Rdeče noske in Botrstvo. Zrno na zrno...

    OdgovoriIzbriši
  5. o, zelo lepo, da si jih spodbujala s tekom, zelo pohvalno, pa še nasmejala si me, čeprav je tole z r****daleč od resnice, ti si prava športnica, no. sem si ogledala napovednik tega filma in se človek kar zamisli nad marsičem ... jaz tudi z malimi dobrodelnostmi pomagam, kjer le lahko.

    OdgovoriIzbriši