petek, 02. december 2016

*** 54

Samo za pokušino ena praznična. Se bojim, da me bo Mojca spet kregala, zato sem kar nekaj jesenskih preskočila, ampak že še pridejo na vrsto.

Modelirna pasta, šablone, perla prah, distressi in rezalne šablone. Malo packarije, rezanja in špricanja in prva je tu :) 






Izzivi:
Najlepši par: Galerija meseca decembra

17 komentarjev:

  1. JUHUHU....samo glas je potrebno vzdignit in voila...takoj se uboga:-))Nekaj posebnega so te kugle...pa barve se mi dopadejo. PRIDNA....samo to ne pomeni, da si sedaj končala!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo zanimiva, lepa, posebna. Všeč so mi barve.
    Me veseli, da sva v soboto lahko poklepetali. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovitaaa. Zelo mi je všeč tole tvoje packanje. Mojco je pa treba ubogat, sicer bo hudič ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuu, lepa, lepa! Kako neki si tako lepe barve dobila! Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si "packala", nastala je bogata in barvita stvaritev. Saj je prov, da se mal uboga, ampak čist pa ni treba:). Zvonka je rekla, da sta fletn poklepetali, jaz pa sem ugotovila, da se z vsemi govorila, pa se nisem z nobeno pogovorila:(. Upam, da bo za to čas ob spomladanskem druženju, ko mi ne bo potrebno skrbeti za "protokol":). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepe in prav nekaj posebnega s to strukturo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ti gre od rok packanje, špricanje ... Zanimiva in čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Helana, prečudovita je in seveda, krasnih barv,
    lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Super kombinacija vsega. Zelo všeč! Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo, da si začela ;)Kar tako naprej ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Netipična in zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo zelo lepa in se že veselim naslednje :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ufff, tele bunke so pa fantazija! krasne so

    OdgovoriIzbriši
  14. Jej, Helena...tale mi je pa noro všeč!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Izjemna voščilnica!
    Fantastična kombinacija barv, šablon in reliefa.
    Mene so te bunkice čisto očarale!!

    OdgovoriIzbriši