ponedeljek, 05. december 2016

*** 55

Nekaj suhega embosiranja in nekaj embosiranja s prahcem, barvanje in izrezovanje pingvina in čarobni prazniki so tu. 
Imejte se čarobno tudi vi!








Izziv.
Najlepši par; Galerija meseca decembra

8 komentarjev:

  1. Ja ta tvoja pingvinčica (sem jo določila da je ona) pa tako milo gleda, da človek dol pade:) Se ti mora prikupit in verjetno ti bo hvaležna, če ji narediš še kakšno družbo (v kar ne dvomim). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Se mi kar smili ta depresiven pogled ...pa naj bo pingvin ali pa pingvinka....to so živali, ki živijo v družbi, ...jej jej, ti narediš pa samo enega...Daj, še enega vrzi na papir, pa bosta krasni dve voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Najprej sem se nasmejala Andreji in Mojci :) Pingvinov pogled je res malo otožen, mogoče zaljubljen. In verjamem, da bo kmalu dobil družbo - na drugi voščilnici, saj je ta prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ljubki pingvinček in celotna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Aj, je cakan ta pingvinček. Gotovo čaka družico.

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč so mi umirjene barve in lepa postavitev z reliefom v ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako zelo ljubek pingivnček, ki ima tako mil pogled.
    Lepo si ga postavila na krasno ozadje in čudovita barvna kombinacija papirja.

    OdgovoriIzbriši