torek, 06. december 2016

*** 56

Še ena jesenska. Zdaj, ko je Vladka pokazala svoj jesenski venček, se ga upam tudi jaz, sicer bi me Mojca verjetno spet malo špiknila :) Tvegam :)








Če greste v gozd in zdaj, ko je sonce greste lahko, listje pod nogami še vedno prelestno šelesti. Uživajte!

9 komentarjev:

  1. hAHa ha ha...tebe si upam, Vladka je pa tak star maček, da imam še vedno miceno rešpekta pri njej. Je pa fantastičen venček in prav tako lep, kot njen, ki ga je objavila danes....Sem se s to izjavo vsaj malo odkupila za vsakokratno bockanje....😃😃😃....

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa saj je še koledarska jesen, to mora tudi Mojca priznat ;)
    Lušen venček.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pri nas je bil danes pridih zime. Megla, sneg je naletaval in temperatura pod nišlo. Od jeseni ni duha ne sluha, edino na tvoji voščilnici. Sestavila si prave barve. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kot pravi Moi, saj je še koledarska jesen. :-) Čudovit jesenski venček si ustvarila. Zelo lepe barve in krasna kompozicija. Verjetno bom tudi jaz dobila kakšno "kajlo" od Mojce, ko sem šele na začetku prazničnega ustvarjanja...

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem prav vesela, da sem sprožila jesenske objave. Bi bilo zelo škoda, da nam ne bi pokazala te lepotičke. Čudovit venček in Mojca bo že mogla potrpet :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pravo jesensko razkošje barv. Prekrasna je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno si ujela jesenske barve na voščilnici. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako krasne barve si uporabila - voščilnica preprosto žari in je res pravljično jesensko jesenska :-) Jesenski pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši