petek, 16. december 2016

*** 59

Verjetno nisem edina, ki ima doma ogromne količine barvnih papirjev. Že nič kolikokrat sem se odločila, da jih za prmej ne kupim več, ampak ob pogledu na kakšnega lepotca, se ne morem upreti. Da bi jih vsaj malo porabila, sem letošnje novoletne voščilnice popestrila z barvnimi in vzorčastimi papirji. Torej pisani papirji in rezalne šablone je recept letošnjih prazničnih. Tule je prva štirica 😌












6 komentarjev:

  1. Čudovito si se lotila domače zaloge. Lepa zbirka.

    Itak pa smo vse na istem. Letos sem se celo uspela prepričat, da ne rabim novih božičnih papirjev, ker imam še kupe stare zaloge, ki jo iz meni neznanega razloga hranim za hude čase ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pišeš o barvnih potiskanih papirjih, pa jih zaman iščem na prvi ;) Šele potem preberem o kvartetu ;) Ja, fino si jih ponucala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tile so lepi, meni ostaja cel kup grozno pisanih, ki so mi bili takoooo všeč, pa jih sploh ne znam porabiti :))) Tvoja ideja je nobel, zelo lepo izgledajo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Helena, super si ji uporabila in nastal je kvartet krasnih božičnih voščilnic. Všeč mi je, ker si pri prvih dveh pustila bunkico z jaslicami polno. Lepo izpade.

    OdgovoriIzbriši
  5. U luštne so, papirji, jah papirji, zmeraj nuno potrebujemo še kak komplet :-)

    OdgovoriIzbriši