sobota, 17. december 2016

*** 60

Čeprav so mi venčki na voščilnicah zelo, zelo ljubki, so mi vedno nek poseben izziv. Ko jih je potrebno narediti, mi pa že niso več tako blizu, kar ne vem kaj naj z njimi. Tokrat sem načarala tole in se tudi tu držala recepta - pisani papirji in šablone. 
Saj ni res pa je; pri vseh gorah papirja ni bilo pravega za piškotka, zato sem ga "naštimala" z Distressi in senčenjem.








Izzivi:
Craftalnica: Zimski venček na voščilnici
Najlepši par: Galerija meseca decembra

14 komentarjev:

  1. O, sta ta2 gingermana lušna. Luškan venček z zvazdicami, nič ni videt, da bi s tem imela težave ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsak sam najbolje ve, kaj mu leži in kaj ne, ni pa videti, da ti venčki ne bi ležali. Je zelo lušten in prav je, da tudi malce poseben. Saj ni nujno, da so ravno vejice, tako se še bolj vidi, da imaš idejo, ki jo dobro spelješ. Pozdravček k tebi, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je tale tvoj venček prav všeč, dobro se mu podajo tudi okraski, ki si jih dodala. Simpatična možiclja lepo dopolnjujeta zimsko idilo :) Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice.

    LP,
    Veronika

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo zanimiv venček. Prikupen in rahlo nagajiv. Super ti gre!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo všeč mi je tvoja voščilnica z venčkom :-)) Krasno si ga izdelala in sladki piškotki na njej super pašejo.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ha ha ha, blizu ali ne blizu, tale odgriznjen pajac na venčku je prav fejst ideja, pa še hecna...tale je primerna za vse ljudi, ki doživljajo decembrsko depresijo...garantirano jo odženeš stran s tem venčkom.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je zelooo všeč, prikupen, lušten, drugačen.

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično ti je uspel ta venček in prav dobra sta ta piškota :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Venček je uspel,p in piškortka sta ravno prav zapečena! Luštna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  10. Helena, tale voščilnica je čudovita!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  11. ooo, kakšna luštna gingebreadmana, prav fino si ju zapekla. Meni je zelo všeč tvoj venček, prav prazničen je.
    Hvala, da ga deliš z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. Fantastičen recept za prazničen venček! :)
    Tale dva prikupna gingerbreadmana sta vrhunska in izgledata prav slastno! :)

    OdgovoriIzbriši