četrtek, 22. december 2016

*** 62

Moja "ustvarjalna kamrica" sploh še ni pospravljena, na moje veliko začudenje in veselje pa je "projekt" novo leto zaključen. Uh, kako sem hitela, pri objavljanju ne bom tako :)






5 komentarjev:

  1. Zelo lepa je in ta izrez jo naredi prav posebno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, tudi meni je padel v oči izrez. Pa barvna kombinacija mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa saj sem vedela da ti bo, pa veš kaj sem še opazila...bolj ko se je približevalo finišu, boljše voščilnice so bruhale iz tebe, zdaj si pa v takem šunku, da lahko še nadaljuješ...bejš bejš, papirje boš pospravljala poleti...a ne bi začela na novo...daj no, vsaj kakšno?????
    Očitno so tudi moje oči pristale na tem čudovitem izrezu...pa barvno kombinacijo si dobro speljala.

    OdgovoriIzbriši