sobota, 28. januar 2017

*** 11

Ko sem se danes spet malce podila po gozdu, sem navdušena opazila, da je ponekod na sončnih legah sneg že skopnel, spodaj pa se je pokazalo rjavo listje. Tudi ptiči so se že prav veselo oglašali v tem sončnem dnevu. Še malo, še parkrat gremo spat pa bo že skoraj pomlad. 
Pomladne voščilnice bodo morale še malo počakati, tokrat še ena z jesenskim listjem.




 



Izzivi:
Najlepši par: Galerija meseca januarja

9 komentarjev:

  1. Dobro inspiracijo si dobila v gozdu :) Zanimiva voščilnica v zemeljskih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  2. krasna inspiracija in prekrasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lepa in krasne barve si uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čeprav jesenska tematika, je voščilnica vseeno topla (za ta čas:)), in lepa. Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Se strinjam z Andrejo - topla in lepa je!
    Hvala Helena za pomoč pri klicanju pomladi :-) Meni se zdi čisto pomladna - tudi meni namreč vsi ti jesenski listki, ki kukajo izpod snega prinašajo obet pomladi ...
    Upam, da pri vas sije sonček, sicer ti pošiljam željo, da mu uspe pokukati čez oblake, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo jesensko voščilnico si nam pričarala. Kar slišim šelestenje listja pod nogami. Malce bomo morali pa vseeno še počakati nanj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi če je jesensko listje, samo da ni sneg ;) Malo sem ga že sita in končno sem pospravila vse zimsko in na okna obesila rožice. Take lesene, ki preprečujejo ptičkom, da se zaletijo v okno ;) Naj bo pomlad!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si se poigrala z izrezi teh listov in narava je res vedno vir inspiracije.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo si se poigrala z listki :-))

    OdgovoriIzbriši