torek, 31. januar 2017

*** 12

Še ena z jesenskim listjem. Letos sem napovedala vojno velikim količinam barvnega in pisanega papirja, ki kuka iz vseh mogočih in nemogočih predalov, zato tehnike packanja že nekaj časa niso atualne. Ta voščilnica je bila narejena že nekaj časa nazaj, ampak že takrat sem se "zakurila" za to idejo.




Največji kvadrat je ostanek mixed media tehnike, ostali pa kar tako - ostanki,  ki jih je škoda zavreči. Dodala sem še koščke mozaika, ki malce požlahtnijo celoten izgled. 




Izzivi:
Najlepši par: Galerija meseca januarja

10 komentarjev:

  1. Krasno si vkomponirala mozaik, super ideja. In celota je zelo všečna.

    OdgovoriIzbriši
  2. popoln mazaik je tole vse skupaj!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep mozaik si skombinirala v toplih barvah. Čestitam za odločitev, da začneš zmanjševati zalogo papirja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno si jo sestavila. Mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si sestavila mozaik. Všeč mi je tudi izbor barv. Moram tudi sama razmisliti, kako porabiti vse ostanke papirčkov. Ni jih malo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si vse skupaj sestavila v celoto.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mi je poznano tole hrčkanje :-) Tudi sama shranim vsak papirček in v razmišljanju, da bi kakšnega vrgla stran naletim na tole tvojo očarljivo objavo in se seveda premislim ;-)))
    Prijazen pozdravček od še ene hrčike - Majde

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav zanimivo voscilnico si ustvarila! Z barvnimi papircki je pa menda kar pri nas vseh tako, da jih kopicimo in kopicimo in bolj malo uporabljamo :))

    OdgovoriIzbriši
  9. JA, tudi jaz imam doma ogromno papirjev in se trudim, da res ne kupujem več. Krasno si jih uporabila in naredila lepo voščilnico :-))

    OdgovoriIzbriši