torek, 10. januar 2017

*** 4

Serija novoletnih. Saj vem, da ste jih že siti, ampak kaj morem, če jih pa prej nisem uspela pokazati, poleg tega pa v tole naletavanje snega pa prav pašejo.





 
.

 Pa na ptičke ne pozabite v teh mrzlih dneh :)





11 komentarjev:

  1. Nič se ne sekiraj, ene delajo novoletne čez vso leto in to je čar. Nikjer ne piše kdaj lahko katere ;)
    Lušne so, sploh s tem zavihkom na strani ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ena teh lepotičk pa krasi mojo poličko.
    Čudovita je! Hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz se sploh ne naveličam občudovati prazničnih voščilnic. :-) Super všeč so mi te tvoje znamkice. Vrhunska ideja. Je že shranjena v pomnilniku. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa serija voščilnic in prav tako fotka zadovoljnih ptic.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdaj, ko je zunaj sneg, je pravi užitek gledati zimske-praznične voščilnice. Krasna serija.
    Ja, ptički so nam hvaležni za skrb v zimskem času.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne velja, ne velja, Sonja mi je vzela iz ust izraz znamkice....točno to sem hotela jaz napisat....očitno si tole res dobro zadela, ker smo dve videle eno in isto. Všeč so mi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ker sem se sredi decembra za nekaj časa umaknila, mi je šele zdaj uspelo pogledati vse za nazaj. Lepe praznične voščilnice si ustvarila. Knjiga za okroglo obletnico mi je še posebej padla v oko. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. U, zelo lepo. Všeč so mi barvne kombinacije in dodatek traku.

    OdgovoriIzbriši
  9. Teel drobne pentljice so mi pa zelo, zelo všeč. Sneženi pozdravček pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo so lepe! Jaz se rada sprehajam okoli novoletnih, sem bila žal decembra bolj odsotna in rada pogledam kaj vse ste ustvarjale..

    OdgovoriIzbriši
  11. Nikoli ni prepozno za prekrasne serije novoletnih. Zelo so mi všeč izbrane barvne kombinacije in dodani trakovi. Dajo poseben pridih voščilnicam. Še posebej pa so simpatični kvadrati v obliki znamk. Všečno zelo! :)

    OdgovoriIzbriši