sobota, 14. januar 2017

*** 5

Kar nekaj novoletnih zaobljubna različnih blogih  je bilo, da se letos začne  škatla z novoletnimi voščilnicami polniti že takoj po novem letu, v njej pa se bo pridno nabirala zaloga do konca leta. Haha, tudi sama sem sklenila nekaj podobnega, samo ne vem kako bo z mojo voljo, ko bo zunaj + 30. Kakorkoli, tule je prva, v "greh" pa me je zapeljala Andreja, zato jo prijavljam tudi v Christmas Card Throwdown izziv,








Izzivi;
- Christmas Card Throwdown: January - Sketch - Some Changes
- Najlepši par: Galerija meseca Januarja

10 komentarjev:

  1. Haha. A ti tudi. Jaz tudi ;-) Lepo ti je uspela skica. Mene pa je inspirirala trenutna zasnežena pokrajina. Le kaj bomo počele konec leta, če bo škatla tako kmalu napolnjena ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz sem sprejela enak sklep, pa me vedno znova odpelje drugam. Tudi zasneženo okolje mi ne pomaga ... Morda se nalezem in začnem tudi sama :-) Miren večer, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, nekako imamo očitno vsi iste cilje, glede novoletne zaloge voščilnic. Ti si na pravi poti. Zelo lepa je. Všeč mi je barvitost in stopanje iz okvirjev tradicionalnih barv.

    OdgovoriIzbriši
  4. fantastična je in decembra bomo lažje dihale :)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi sama sem med tistimi....zdajle še gre, me pa tudi skrbi ko bo topleje...
    Zelo lepo si izdelala voščilnico po dani skici (moje so precej enostavne).

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz pa ti želim, da boš izpolnila novoletno zaobljubo ;) Po moje je potem fajn občutek, ko nekaj dokončaš.
    Tale je prav lušna s to slikico na sredi.

    OdgovoriIzbriši
  7. That paper is so pretty, I love the colours. Great way to use the sketch.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  8. ha ha, v krasen greh sem te zapeljala in proti koncu leta mi boš hvaležna :-)) Vzpodbuda pa pride vsake 14 dni .-)
    Zelo lepo si se lotila naše skice in naredila krasno simpatično voščilnico.
    Hvala, ker tudi ti ustvarjaš z nami pri prazničnem izzivu Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super postavitev in odličen sklep :-).

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh this is just so lovely! The papers are so pretty. Love the little vintage image too. Nice use of the sketch! Sorry to be so late commenting. Thanks so much for playing along with Christmas Card Throwdown. Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši